Iklan aku..

Sunday, March 6, 2011

Hari Cherry Berry Sedunia...hohoho..

tajuk tu msti ada org bygkan buah2 beri n ceri yg kemerah2an..kehitam2an..oh, tidakkk...tidak betul sama sekali ya..sebenarnya itu adalah satu penyakit..cirit birit ye..huhuhu..aku tkena cirit birit hari ni, kemarin petang aku makan kenduri umah member, ada ayam n daging..aku ingatkn daging lembu, pas hbs mkn, baru si Murni tu bgtau, daging kerbau..panas ke daging kerbau? aku kureng sikit daging pelik2 ni..elok dh mkn, sedap je pun..anak2 pn mkn gak, tp ayam je..x cirit birit la..tp xtau la ke skolah hari ni, kot2 cirit..aku kunci jam kul 6.30 (gila lewat kan??), sebelum jam tu bunyi, aku dah lompat turun dr katil terus ke bilik air..waduh..sakit bangat perut aku, memulas2..4x aku ulang toilet..berdentum dentam la bsilat..adoiiii...aku datang gak keja, ada meeting and farewell (lunch). sampai2 ofis, meeting cancel lak, tp farewell tu jadi..kul 11 keluar jumpa cust, dalam dok round2 tu, 2x pulak stop cari tempat bertapa..6 kali dah ni..mau pitam aku rasa..makan tadi pun, nak x nak je..adoi..nak balik pun, x padan sangat..lg 2,3 jam dah nak calo..ubat?kalau ambik pun aku x makan punye..air garam apa kebenda tu aku xleh telan ok..so, tahan je la..huhuhu..

No comments:

Post a Comment