Iklan aku..

Monday, January 24, 2011

panasnyaaa...musim kemarau ke..


Skarang ni, agak panas kan? perasan tak? aku ni kalau badan panas dr dalam, sah2 akan kluaq darah dari hidung..kerap gak le kluaq sejak akhir2 ni..byk pulak tu..disertai ngan pening2 lalat..lg 1, kulit aku akan mengering ngan jayanya..lebih2 lg tang kaki n tangan..kat tumit dan sekitarnya..kasar dan buruk..aku ni suka pkai losyen..apa2 pun aku hantam, tp aku sgt2 suka yg Jonsen tu..sbb rasa sgt lah lembap..dlm dok musim panas2 ni, cepat pulak habis..so, kemarin aku singgah farmasi, nak cari brand yg sama la..tp ilek..takdak..pehtu, farmasis tu rekemen kat aku jenama Rosken..dia cakap sgt elok utk kulit kering, bukan takat nak lembapkan je, tp leh repair skali..ok, 1st time aku cuba..so beli la..masuk keta, terus try..a'a la, memang lain dr yg baby jonsen aku guna tu, ye la, dah tua2, bwk2 le pakai yg padan ngan usia kulit..keh keh keh..baby konon..tp jonsen pun aku suka..jd, kalau pasni nmpk kesan, aku trskan le pakai..tak la mahai sgt pun..yg tu aku bwk kt dlm hbeg, tp kt umah lak aku pakai Bodyshop,tp aku kureng sikit sbb cam bminyak, aku lebih suka yg ala2 lembap gitu..lain org, lain citarasa kan??bodyshop tu aku pakai time nak mai keja n nak tdoq je..hubby slalu puji wangiii..hihihi..

3 comments: