Iklan aku..

Wednesday, January 19, 2011

lagi citer pasal anak2..

Ha, itu la citer aku hari ni..hari ni kira2 dah masuk minggu k3 dah anak2 bskolah..mcm2 citer la..minggu lepas, syamel blk skolah bgtau beg duit dia hilang, tp beg duit je la, duit aku rasa dia dah habis guna, xpela..ganti ngan coin purse (camtu la kot nama dia..hik hik)..ok, sampai hari ni masih ada, belum ilang lagi..yg ilang tu ada gambaq power rangers ke otomen ntahm dia kata ada budak ambik..menarik kot, budak2 kan..pastu, esok hari, dia bgtau bekas air dia,hilang pulak..bekas air Tupperware plak tu..aduhai..xpela, dia kata ada bdk drjah 3 ambik..ish, syamel ni..mcm2..nak marah pn, kesian pulak, takkan sayang benda sampai nak marah anak pulak kan..dlm hati tu, mcm2 la..aku bgtau dia suruh mintak balik, tp dia takut..tup2 kemarin, balik skolah aku tgk bekas air tu ada dlm beg, dia cakap dah jumpa kat tangga..al kisahnya, ni mesti kes tertinggal..dia takut nak bgtau, dia buat citer bukan2..tak menipu tau..xpela, hr ni, dia dah tak mau bwk bekas air tu dah..tapi hari ni dia bawak roti ngan bekas tware aku..jgn tinggal kat skolah tau abang..bawak balik..dia ngaku je la..tunggu dan lihat je la nanti petang ye..syamel..syamel..

No comments:

Post a Comment