Iklan aku..

Thursday, December 2, 2010

Report Card Syamel

Hr ni aku msk ofis lewat sikit, dah inform staf dulu pg2 td. kemarin, syamel tunjukkan surat dr teacher, 2 dec kena ambik report card dia. so, pepagi time htq dia ke skolah, trs jumpa teacher dia. rmai gak parent yg dtg utk tujuan yg sama. tggu turn, smpai giliran, teacher dia buka report card, explain apa yg patut, pencapaian dia selama 6 bln dia di situ, bagi aku, agak memberangsangkan..ada 2 paper dpt 100%, math & sains..well done son..yg lelain tu (alamk report card dlm keta lak..) kira ok, masih A dan B..kak aku citer yg ank aku ni lemah dlm pembacaan, tp alhamdulillah, sikit sebanyak terubat jugak perasaan risau aku ni..wpun x sepenuhnya..nt senang2 aku update ngan gambar skali (tu pun kalau rajin..hehehe), utk kelas dia sahaja ada 50 lebih student, dia dpt no. 7..bagi aku, alhamdulillah..kelas tu utk student yg agak lemah dlm pembelajaran la..kalau dia dok kelas yg advance, maybe akan ketinggalan jauh..sbg seorang ibu (ibu mana pun aku rasa sama kan?), pasti mengharapkan yg tbaik utk anak2nya..bukan utk dibangga2kan, tp utk masa depan anak2 itu sendiri..tahniah sayang..ibu tahu, syamel boleh,perlu tingkatkan usaha, ibu akan sokong syamel walau dlm apa jua keadaan pun..ibu sayang syamel..

No comments:

Post a Comment