Iklan aku..

Sunday, December 19, 2010

Graduation Day Syamel 11 Dec 2010



Alkisah tarikh tersbt..adalah graduation day syamel..start 7.45 pm - 10.30 pm..pas smayang mgrib, cepat2 aku siapkan syabil utk ke sana..majlis tu buat kat tadika dia la, Graceland.syamel memang dah aku antaq awai2 lagi..utk teacher dia siap2kan, make up, rehersal bagai la..kengkonon aku sampai awai la nak dok depan, boleh ambik gambaq or record apa yg patut. dia pun masuk menari jugak, lagu poco2..comel je tgk anak2 menari ni..tp aku record, x upload dlm blog k..dr mula sampai habis, smua psembahan anak2, dr umo 4-5 thn..mmg best,yg tak bestnya, setiap kali anak2 buat psembahan, mak pak depa serbu kat depan pentas tu, so, yg blkg ni, tengok bontot mak pak depa je laa..alahai, teacher dh brp kali announce, sila duduk,tp x di endahkn..depa je la ada anak.. walhal, ada skrin besaq kat situ..boleh nmpak..aku dr mula sampai habis, dok melekat kat kerusi tu, bila tiba giliran syamel menari, aku record, zoom je dr tempat duduk..x sempat habis record, kamera lup plak, bateri habis..lupa den nak caj..last skali baru sesi pmberian sijil..time tu, aku ambik gmbr guna HP je..hubby x join, kan dia ada kelas n exam time tu..sedih woo..si syabil plk, ngantuk, mula la buat hal..ada jamuan sikit, tengah ambik makanan tu, ujan pulak..ada gak hikmahnya..xdak org bkumpul kat depan stage..kejap je, ujan stop, bduyun mengerumun kat situ..sian VIP, tengok bontot mak pak..hahaha..x faham bahasa kot..dekat2 kul 11 baru leh balik umah..dekat je pon..cuma x tahan ngan peel syabil, dia kalau dah ngantuk, x kira kat mana, nganga la..nak dukung, nak susu..rotan nak??gambaq pun aku snap, blur2 je..layan je ye..

No comments:

Post a Comment