Iklan aku..

Wednesday, December 1, 2010

cerita syamel lagi..

Semalam, jam lebih kurang 11.30, aku dah siap2 berus gigi, cuci muka nak tidoq..si syamel dok layan tv, Supernatural..dia mmg feberet la citer tu..aku lak, dh ngantuk..aku ajk dia msk tidoq, nanti jap ibu, syamel nk tgk sampai hbs..ibu teman la syamel..xpala, ibu tdoq dulu k..usik aku..tup2 dia mai jerkah2 aku, 'ibu, ttp tv ni, ibu ni xmau teman syamel,takmau kawan ngan ibu..jerkah ke? meninggi jugak la tone suara dia tu..aku pn cam, eh budak ni awat plk..dia ni penakut la jugak, dia ingat aku betul2 nk tdq, mau x meroyan jdnya..si adik dok nenen dlm blk..apa lg, pot pet pot pet aku leterkan dia..ooo..camni ke anak ibu?sesuka hati jerkah2 ibu,nt syamel dok la ngan tok, ibu dah xmau bela dah anak camni, dosa tau buat ibu camni..terus padam lampu, aku pura2 tidoq..pastu aku dgq dia nangis..'ibu..ibu..' aku diam je..dia panggil lagi..'ibu..syamel nk salam ni..aku diam gak..ibu..makin kuat dia nangis, sambil teresak2..ksian pulak aku..kengkonon aku merajuk la..ish,x sampai ati lak..'ya..awat?' syamel nak salam ni..dia pn bangun salam, cium2, peluk2..syamel nak tdq ngan ibu..sambil nangis2..hem..ok, pasni nak ckp camtu lg x kat ibu? takmau...then naik atas katil aku, tidoq sambil peluk aku..sampai tetido..kesian lak aku..ajar sikit je baru..

No comments:

Post a Comment