Iklan aku..

Tuesday, July 6, 2010

aku sangat lah bizi..

skarang ni, aku btambah2 la bizi dgn rutin harian sbg pekerja, ibu dan isteri.mcm la aku ni baru dpt keja & baru kawin..hehehe...tak, sbenaqnya aku baru je pindah ke rumah aku sendiri yg dh lama aku sewakan..sronok dpt dok rumah sendiri semula, dah lebih 3 thn aku tinggal berasingan ngan hubby,so skarang, dpt hidup cam dulu2, cam mula2 kawin dulu..letih tu biasa la, btambah2 letih bila kena ulang ke tempat keja 40km pegi dan 40km balik..letih badan, letih duit, letih masa..erk, ada ke letih masa?pape je lah..pendek kata, letih memang letih..tapi seronok, pepagi hantaq anak kat nursery,abg kg skolah,pastu drive p keja,blk keja, anak2 hubby dh ambik, rumah hubby dh tlg kemaskan, cara dia la..aku siap2 nak msk utk dinner.pas mkn,iron baju.kdg2 hubby dah mesinkan,jemurkan baju,angkat baju. aku cuma lipat dan masuk dlm lemari je..klu dia tak tolong, tekelepek la mak nyah..aku dah buat pjanjian ngan dia awai2 sblm pindah, mesti tolong menolong, klu x, haih..seb baik pjanjian dikotakan kan..apa2 pun mesti 50-50,bab duit ke,anak2 ke, keja rumah ke..ye la, aku pun keja..seb baik la dia paham..tq ye..sejak 2 menjak aku tukar unit dan state ni, keja melambak..banyak kat luaq opis,travel sesaja..tp dlm kedah ja la..besaq wei kedah ni..masa kat penang dulu, unit lain, kurang le event di hari cuti..skarang ni,blh la dikatakan tak cukup masa..tp aku betoi2 enjoy keja kayak gini..letih memang la tersangatttt..cari makan..cam gini la..ntah apa2 le entry aku kali ni, merepek ntah apa2..

No comments:

Post a Comment