Iklan aku..

Sunday, August 15, 2010

Selamat Berpuasa..


Udah 4 hari muslimin muslimat kita di dunia ni menjalani ibadah puasa..so, tak ketinggalan untuk aku ucap Slamat Bpuasa semua..smoga ibadah kita diterimaNya..amin..
Tapi aku dan posa 1 hari je, yg lain..dapat green lite..tak best la, aku exited pakai telekung nak p terawih dah, tup2..alahai..bendera jopun la pulok..tension mak nyah..dapat pahala niat, udah le..hehehe..
Hr ni aku rasa sedih dan serabut je..keja mmg le byk kt opis ni, dlm dok kalut buat keje, aku asyik la dok teringat anak aku yg sulung tu..sebab aku marah dan pukul dia teruk2 kemarin (teruk la bg yg jarang kena pukui..)..sebabnya, petang kemarin, aku ajar dia membaca, tp aduhai, sgt lah ssh nak tangkap, aku ni angin sikit bab2 tu..untuk pengetahun, anak aku dah umo 6 thn ok, patut dah lancar membaca..tp apa la masalah dia, smpai skarang, dok merangkak2 lg..risau sgt2 aku, nak salahkan skolah pun, ntah le..apa2pun skarang aku ttp salahkan diri aku, kurang bg perhatian kat dia, skarang ni baru thegeh2 nak ajar anak..akibat dok marah dan pukul dia kemarin, semlm badan dia panas, aku check temp, ada la 37 camtu..aku nangis semalam tengok dia tidoq..rasa bsalah sgt2..sudahnya, sepanjang hari ni, asyik la dok teringat kat dia..nanti2 aku citer la pasal dia, ada keja dok pending tak settle2 lagi ni..apa pun, sbg ibu, aku sgt2 lah sayangkan anak2 aku, aku nakkan yg terbaik utk ank2 aku, aku tak mau anak2 aku ketinggalan..dunia makin mencabar..tp kalau itu ujian Allah kat aku, aku redha..mungkin aku bukan ibu yg terbaik utk mereka..tp aku akan cuba jd yg terbaik..Ya Allah, makbulkanlah doa hambamu ini..amin..

No comments:

Post a Comment