Iklan aku..

Sunday, June 20, 2010

loya2..pening2..alahai..

Hemmm..bunyi tajuk kat atas tu cam simptom2 org mengandung je kan..ishh..idok le aku ni pregnant..cuma pagi ni, aku masuk ofis,rasa cam tu..takpun tu org panggil sindrom Sunday Blues..malas la wei,mai keja hari Ahad,mau taknya,aku keje kan kat Kedah,tp yg malas tu,umah aku kat Penang..maunya tak terasa malas, ye la, depa dok lena diulit intan, eh d ulit mimpi, aku plak la terkedek2 bawak keta sejaoh 31km (dh ada jalan pintas, so dekat sikit daa..)masuk opis, aku rasa cam tu lak..takkan aku pregnant kot,ye la period dh tak jln dekat2 2bln sudahh..tp semalam aku tak makan nasik,ratah laok je,bukan diet,tp dah kenyang makan petang tu..aku ni,kalau bab makan, 2x sehari nasi,paling kurang 1x,tk boleh wei tak makan nasi, rasa nak jalan pon tak larat..dah 65kg pun tak sedaq2 nak cari jln nak kuruih..kang laki aku sound,menyentap la pulok..perut aku masuk angin la tu..tp, utk menjelaskan keadaan aku ni, nanti aku nk p klinik,nak check,apa yg sebenaqnya itu..masuk angin ke benda lain??ish, tang mana pulak klinik panel kat kulim ni..xpa,staf ramai, tanya depa satgi..

No comments:

Post a Comment