Iklan aku..

Wednesday, June 16, 2010

teringin itu..teringin ini...

Hem..sejak 2 menjak aku kat opis baru ni, aku sarapan siap2 kat umah sblm sampai ofis,pastu mkn plk time lunch,pastu blk umah pulak baru makan lagi tuk dinner..beza ngan dulu masa aku kat Penang, bfast dah kat umah, sampai opis bfast lagi ngan geng2 kat Restoran Jamal Nasi kandaq, aku mst makan smaada roti telur or roti kosong or roti tampal..air wajib kopi tarik..(mamak tu mesti rindu kat aku..perasan sat noo)..pehtu, masuk wat keja,lunch time mesti mkn ngan geng2 wajib aku, Haida, Zaza n Kak Aziah (kadang2 je dia dpt join..)slalu kami bertiga je la..restoran wajib kami lak, mesti Anggerik Desa, aku suka sgt mkn kat situ, coz makanan dia lebih kepada masakan siam patani. menunya,tiap2 kali aku p,mst x miss order Bihun sup siam ayam + perut..pehtu, kami akan teruskan xtvt mengulaq kami,samaada window shoping kat Sunway Carnival,tak pun Tesco,tak pun Jusco..kalau keluaq kul 12, kul 3.30 baru masuk opis..lamanya masa diambil kan..takpe, aku kan keje bahagian sales,bukan slalu pun kitorang mengulaq, kitorang slalu jumpa cust,pehtu le baru buat keje ala2 keji gitu..hehhee..(bos aku pun sama jugak, kan kan kan??)petang tu pulak pas masuk opis, kalau lapaq, p terjah makcik jual goreng pisang pulak..masuk opis makan dlm opis,bancuh milo panas..balik cam biasa, dok ngan mak, siap masak dah, aku ambik pinggan, isi dan makannnn..hebat kan hidup aku..tapi pasni baru la ada akai, aku bakal pindah ke umah sendiri kat SP(sg petani, kedah)..masa tu baru la rasa tangan 2,kaki 2 cam dah kena tambah jadi lapan..kwang kwang kwang..pandai2 la mimi oi nak urus anak2..rumah tangga..(sori, rumah aku tak bertangga :)..nak urus hubby..waa..kena gosok baju unipom, ni yg aku mlas..mau ada line yg tajam..waduhh..skarang hubby buat sendiri kat quarters dia..cyan dia..ada bini tp dok jauh..cam orang bujang pulak..eh,apa kena mengena dengan tajuk teringin tu teringin ni nih??tak, sebenaqnya, sejak 2 mnjak aku keja kat opis baru ni, aku rasa teringin nak makan macam2, tetiba teringat nak makan bihun sup kat anggerik desa nuunnn,tetiba nak makan nasi ayam periuk besaq (ada kat kulim ni..),tetiba teringin nak makan sup kaki nasi ayam periuk besq tu..haihhh..bila gemok susah hati pulak..satu lagi, period aku enggak datang2 lagi nih..awat pulak..hemm..kira p kira mai, last period 21 Apr 2010..skarang dah 16 June..tp aku kurang kisah sebab slalu sgt jadi camtu,bila aku test hari, -ve,esok lusa mai dah period..so, tunggu je la apa hasilnya..ntah hapa2 entry aku kali ni..bjela2..mereben2..

No comments:

Post a Comment