Iklan aku..

Wednesday, July 15, 2009

anak-anakku..











aku balik keja kemarin, mak aku gtau perihal anak2 aku sepanjang hari.. macam2 ada..syamel suka sgt menyakat syabil, bukan sikit2, main2, gelak2, pastu ambik bantal tekap kat muka syabil. aduhai syamel..aku tau la dia masih budak2, kalau marah pun, kejap je dia ingat, pastu buat balik..adik aku plak ternampak masa diorang dok main2 tu, dia cekik leher syabil..si syabil plak, gelak2..mgkn ingat si abg main2..risau plak aku kat ofis dok memikirkan benda ni..kalau gaduh usah ckp la, berbalas2 pukulan..camni ke gelagat anak lelaki ha? aku tau le si syamel tu sayang kat adik dia, tp ntah le..rasa cemburu mengatasi rasa sayang dia kot??! ntah le..poning palo den..hal ni bunyi cam remeh, tp bila dok fikir, ssh ati gak le..

No comments:

Post a Comment