Iklan aku..

Tuesday, July 21, 2009

aku yang sepi..


amboi tajukkk...bukan main..tp itu yg aku rasa sbenonye..or aku rindu kat hubby aku..ahaks..malu lak nak cakap..yo la, patut pun kalau aku nak rindu kat dia, dia d sinun, 2 minggu skali je leh jumpa..huhu..kdg2 rasa hidup kurang lengkap je, ye la, ujung minggu dok umah je, nak jenjalan pn xdak ati, tp kalau hubby balik pn, rasa cam kejap je, ye la dia cuti jumaat sabtu, aku sabtu ahad, so sabtu tu dia dah kalut2 nak balik, coz ahad dah keje..huih..brapa lama la agaknya aku nak berjauhan cam gini ye??tp jauh2 ni le menguji kesabaran, kesetiaan..yg penting aku rasa cam baru je kawin, sms2, i lap u, u lap me..cam cintan cintun pya zaman gitu..suami beb, sapa yg tak sayang suami kan..kdg2 aku rasa sedih n tkilan sbb tak dpt sediakan makan minum, pakai, segala kperluan dia mcm suami isteri lain..tp aku tau dia fhm situasi kami ni..apa yg penting, wpun bjauhan, kami ttp bahagia..sori ek..ter'emo' lak pepagi nih..layan jer..

No comments:

Post a Comment