Iklan aku..

Tuesday, July 14, 2009

pi dusun..

posing time..


ni plak tuntung..tuan dia tengah dok bagi makan buah..





sesi mencopet di siang hari dgn penuh adab sopan..









ni pulak sesi posing bila perut dah kenyang..











ni sesi makan2 dolu..sodap..













ni cite agak dah basi la..tapi aku tak kira, sbb dah lama tak update..so layan p la no..baru2 ni, aku n geng ofis p terjah ke dusun salah sorang vendor tm le..bes la, ingatkan makan buah2 je, tapi siap di sediakan pulut, bihun, air dll..so, hari tu, jimat le, tak yah kluarkan duit untuk lunch..hahaha..kenyang..pas makan, tuan punya dusun tu bawak kitorang melawat ke dusun miliknye itu..besar la..mcm2 jenis pokok dia dok cite, tp aku kurang mendengar sbb lebih kepada dok makan..petik fresh2 lagi dari pokok, kupas2, makan terus..ada rambutan, pulasan, pala, durian, nam2, ish..banyak la kalau aku nak senarai kat sini..tuntung pun ada di pelihara..manja gitu..so, aku boh la kat sini sikit gambo2 utk tatapan sesapa yg jenguk blog aku ni..

No comments:

Post a Comment