Iklan aku..

Monday, September 10, 2012

ada ke..

yer..ada ke org nak baca blog aku ni? ye la, dah la x menarik, tp xpe, samaada ada ke tak, aku tulis je bila rajin n ada idea..ish ish ish..camtulah aku, sibuk x tera mana pun..tp aku suka baca blog kengkawan yg lain, tp bab menaip mengarang ni, aku lak malas, citer tu ada, apa2 jer aku blh nak citer, tp dah pemalas tu nak buat camna kan..kisah raya pun xdak nak update, thn ni raya aku xdak walau sekeping pun gambaq 1 family bersedondon..tema kaler coklat, kaler kegemaran aku ni..tp tu lah, nanti2 rajin ke, aku pakai balik, suruh husbd n anak2 pakai, pastu p studio ambik gambaq..hihihi..tu pun kalau rajinlah kan..xpa, panjang umoq, raya hj ni aku paksakan diri ambik gambaq 1 family..kamera bwk balik pon dok tersimpan je dalam beg..bateri pun ntah ada ntah tidak..nasib hg la kamera oii.. citer p la sikit hal raya aku kali ni ye..tu pun satgi citer jadi lintang pukang, nasib la sapa yg baca.. raya kali ni turn perlis, umah mertua. aku blk hr kamis petang, sampai tu dah hampir time berbuka. dok beraya sana sampailah petang raya pertama, pastu balik penaga, kg belah aku pulak..sbb balik awai, hubby aku keja raya ke2 tu..aku? cuti panjanggg...pastu lepak kg penaga la sampai raya ke4 kot..pastu blk umah sendiri pulak..open hse mmg x buat thn ni, ada la sekali tu, aku try masak mee hailam, jemput 2,3 org kawan..tu je..makan2 je..aku malas sbb x pandai masak, nak oder pun, duit x brapa nak jenuh..hehehe..gilakedekut..haha..aku pun malas jugak kot..hubby dh kerja, cam x bes je kan nak buat mkn2 ni..x bes la sbb aku sorang2 je nak bertungkus lumus..x aci laa..dengki betoi lahh.. harap2 aku rajin update blog pasni, wpun x pasti ada ke tidak org menjenguk, yg penting, esok2 leh la aku godek2 baca balik crita yg x brp nak bes mana pun..

No comments:

Post a Comment