Iklan aku..

Monday, December 19, 2011

Program Komuniti




Ni kisah hr ahad, 18 Dec 2011. Zone aku anjurkan program komuniti dgn penduduk KTC (kulim techno city). ini kira event TM bsama2 penduduk yg mana area taman ni boleh beri servis unifi. tau kan apa tu unifi? internet berkelajuan tinggi, so kat kulim ni ada 1 ja ibusawat yg boleh bagi servis unifi ni, yg mana cover 3 Taman Perumahan, iaitu KTC, Kulim Perdana, Kulim Golf Apmt..so, spt yg dirancangkan, kami bsama2 penduduk KTC adakah gotong royong mengacau bubur asyura..TM ada la bagi sumbangan utk tujuan tu..so pepagi dlm kul 8 staf2 yg terlibat turun padang sama2 menyiapkan dari A - Z, dr minum pagi sampailah ke bubur asyura, sampai la makan tengahari..memang sporting2 depa semua tu..xtvt camni, jarang2 di adakan, tujuan tu biasalah, nak mendekati penduduk setempat disamping mewar2kan produk2 TM dan pakej2 terkini..aku betul2 teruja, seronok, wpun letih..mak yong kan skarang ni..hehehe..aku x kacau pun, kakak2 kat situ x bagi, katanya x elok lah..mcm2..so, ok la kan..ada xtvt lain cam peraduan mewarna n sepak takraw persahabatan. yg tu aku x ambik gambaq, kalut sikit, cumma time mengacau bubur tu je aku snap 2,3 keping ngan hp je..kamera aku kan hilang entah ke mana..huhu...so, aku selit2 2,3 keping la sebagai kenangan sendiri..ihihih...yang pasti, gambaq tuan tanah takdak..aku snap org, org snap aku kat kamera depa la kot..hehehe

No comments:

Post a Comment