Iklan aku..

Wednesday, November 30, 2011

Happy Besday Sayang...

Lewat sikit ucap..sori ye abg..29 Nov 2011 genaplah usia suamiku 33thn..selamat ulangtahun ye abg..moga panjang umo n dimurahkan rezeki..hadiah nanti2 dpt le..hadiah yg 'paling tak ternilai' dah dapat kan...hehehe..apa tu? nanti2 la citer..malu lah..ngada2 plk lah.. otw blk keja kemarin, singgah kedai bakery kawan sama2 UUM dulu, jd tokey kek dah kawan aku ni..aku singgah hantaq pisau potong kek yg aku guna masa sesi potong kek dengan pelanggan TM 2 minggu lepas, itu pun x dan nak citer..kebetulan, ada kek yg menarik dan memang plan nak beli utk celebrate sama2 ngan hubby..sampai umah pas mkn2 nasi goreng aku masak, terus kluaqkan kek,tiup2 lilin utk bday boy tua..tp anak2 yg excited lebih2, nak potong kek lah, nak suap kek lah, nak tiup lilin lah..kek comel je aku beli, tu pun ada lagi separuh dlm peti ais..sedap oo kek tu..gambaq?? cam biasa, malas nak upload, kamera kan hilang, guna HP je..nt rajin aku masukkn, kalau malas..xdapekdennaknolong...

No comments:

Post a Comment