Iklan aku..

Tuesday, October 18, 2011

bisnes aku

tu dia aihh, nak update satu entry ke satu entry lama kemain laa..sibuk betul2 kali ni k..keja banyak kemain, sat2 kena p aloq setaq, meeting tu meeting ni..x kira ngan tugas hakiki lagi..huihhh..bisnes sampingan lagi..uih..tp kaya tu je belum lagi..
ok, hr tu aku ada janji kan nak citer pasal bisnes yg baru aku join ni, kenapa aku join bisnes ni kan? camni, mula2 kenalkan dulu bisnes apa kan..aku join AVAIL..ye, jual pad herba, kenapa? x percaya ke?hehehe..yelah, kenapa aku pilih bisnes ni?memang tak nafikan, memang banyak bisnes kat luar sana, xyah ckp la, smua org dah tau,bisnes kecantikan, produk kecantikan muka, badan,suplement, jamu,pendeka kata, mcm2 lah..aku pilih bisnes sebabnya adalah... pad, semua org pakai kan, yg bestnya pad ni, lelaki pn blh pakai, anak2 kecik pun boleh guna..byk sgt kebaikan produk ni. ada byk lg prdk2 dlm AVAIL ni sbnrnya, tp kali ni biar aku citer sikit2 kebaikan pad ni k. pad ni diperbuat drpd 100% kapas asli. yg kita pakai jenama lain2 tu, sbnrnya diperbuat drpd bhn2 buangan spt kertas, kotak..apa sj yg blh dikitar semula, diletakkan bahan peluntur sampai nampak putih bersih, dah dijadikan pad utk kita gunakan tiap2 bulan..alahaii..bila aku join bsnes ni, baru lah nampak dan tahu..so, bila aku fikir2, selama ni aku dok pakai pad dr sampah la..patut la banyak benar masalah yg kita kaum2 wanita ni alami, spt senggugut, fibroid,keputihan dsb..rahim kita ni cepat menyerap apa yg ada dipermukaan vagina kita tu, dlm ms lebih kurang 20mnt je, apa yg ada kat panties kita tu, akan diserap. tp kalau kita pakai pad AVAIL ni, pantyliner ke, serapan tu akan merawat dalaman kita. bila pakai tu, rasa sejuk je..memang gerenti, sapa yg ada masalah senggugut tu, kompom akan beransur hilang. ini aku alami sendiri, dr zaman anak dara lg ada senggugut ni, kalau siang tu start period, malam tu sah2 aku xleh tdoq,beguling sana sini..x kira yg bocor habis cadar katil lagi..tp bila aku start pakai pad ni, masalah2 tu xdak dah..serius tau..aku pasti ramai wanita2 kat luar sana guna pad ni..jd, oleh kerana kebaikan pad ni sangatlah ketara, so sebab tu lah aku join bisnes ni..kot2 la ada kengkawan nak sample percuma, tak pun nak tambahkan pendapatan sedia ada ni, roger2 la aku..aku ni baru je berjinak2, aku roger sifu aku la utk explain kat sapa2 yg berminat.. ni no tel aku ye..013-4284726..sayangilah kesihatan kita, tak mahal pun, antara rm10,rm11 n rm 12 je..xyah dah pakai pad dr bahan terbuang k. kita nak cantik luar dan dalam kan..

No comments:

Post a Comment