Iklan aku..

Monday, August 8, 2011

Aku disengat tebuan!!

Kemarin pas kerja kul 4.30, HOT Tmpoint call bgtau ada cust nk jmpa, so selesai kms2, aku pn turun angkt beg sbb pastu trs chow. rupanya cust ni sgtlah cerewet dan smua dia betul. sblm tu dia dh tanya ngan HOT tmpoint ni psl service TM lah, x puas hati, tnya mcm2 yg bukan2 dan ntahpapatah la kiranya..so dpa mtk pertolongan aku utk explain apa yg patut..soalan yg sma dia tanya aku, bila explain dia pusing situ sini, kira niat dia mmg nak bambu staf lah..penamat cerita, dia nk terminate service, aku srh dia isi brg, dah tmbul mslh lain plk..pendek citer dia blk ngan perasaan x puas ht, dan aku pn dgn perasaan nyampah..ish posa2 ni menguji kesabaran betul.rupanya dr bbrp thn lepas lg cust ni akan dtg tmpoint utk buat perangai, komplen itu ini,bda kecik2 dibesar2kan..haih..ok, tu bukan citer utama kat sini, tu mukadimah..hehe..maksudnya aku jmpa pelanggan ala2 tebuan,garang le jugak..cust dh blah, aku pun start keta, pecut la blk umh, otw tu, kira nk dekat smpi umah dh, ternampak org jual buah tampoi, kira feberet aku la, ssh nk jumpa la aku rasa, so x ckp byk, terus bhentikan keta, beli..pastu ada cempedak, beli skali, leh buat cucur satgi bbuka kan, syabil suka bangat.ms tunggu nk byr tu,ada sekor tebuan dok terbang2, aku ni elak2 la..pas setel masuk keta elok aku dok je, nyett..terasa ada menatang sengat pinggang aku..sakit weii!!aku pegang kat tempat skt tu, rasa ada menatang, aku syak mmg tebuan td yg dok terbang2 tu masuk dlm baju, so bila aku dok, dia rasa terancam gamaknya, so dia nyett aku..aku penyet2 dia sampai mati..sakit jgn cakap la..nyut nyut..bwk keta smpi kat umah, tengok2 dah merah dah..adoi..bwk sampai ke malam sakit sampai sebelah pinggang..x p klinik pun..sampai hr ni dok sakit lagi, tp kira ok la, aku rasa dia x sempat sengat aku sepenuhnya, sbb aku dah lenyek dia dulu..klu x lagi teruk sktnya..mak aku kata la..sbb tu aku blh msk ofis lagi hr ni..klu x dah lama p klinik ambk mc..hehehe..

No comments:

Post a Comment