Iklan aku..

Thursday, April 28, 2011

Trip to PD

Hari Jumaat- Ahad, adalah trip aku ke PD bsama2 ngan geng TMPoint Kulim..sbenaqnya, aku ni bukanlah staff tmpoint, aku staff TM..saje je ikut, bos depa ajak, aku join la..kiranya annual dinner depa la..stay kat Kondo apakenamantah..aku lupa..tema ala2 pirate. kiranya annual dinner utk staff tmpoint 1 malaysia lah..rasa teruja gak nak join, sbb depa ni otak gila2..so,cam hepy gitu..cumanya, tiba2 rasa sedih lak nk pisah ngan anak2, ngan hubby ok la, ngan anak2 ni aku kalah la..last week nak ganti masa aku xdak mggu ni, aku dh bwk depa p bersukaria kat playland, makan2..hampir 1 hari..yelah, patutnya cuti2 aku ngan family gi holiday ke..nak buat camna kan, hubby aku exam blom habis, last paper hr jumaat.dia kasi aku 'can' p, so, anak2 tinggal kat mak di kg. rasa x sampai hati lak tetiba tinggal depa kan,tp xpe, nanti ibu belikan mainan utk Syamel n Syabil k..dok baik2 ngan maktok tau.aku kalau pisah ngan anak2 biasanya waktu aku p khursus je, xpun apa2 xtvt anjuran company aku. so, ni kira xtvt anjuran company la kan (wpun tmpoint anak syt, sama la kan, ttp cam company sdri..hhehee). jadi, doakan sepanjang perjalanan kami semua pergi dan balik dipermudahkan dan selamat..

No comments:

Post a Comment