Iklan aku..

Wednesday, April 27, 2011

Facial

Teringin la nak p facial,bila dah tua2 ni, kulit pun cam xdak seri sudah..jgn tkejut kalau aku bgtau ni..selama umo aku yg hampir 32thn ni..aku p facial baru..cer teka cer teka brp kali?10? 100? hahaha..salah! 2x kot(agaknya la, den lupo)tu pun sebab buang resdung, adik tu offer terus buat facial..bes tu bes..ape? kedekut? eh, idok le kedekut..aku pentakut maa..takut oo depa picit2 jerawat aku ni..takut sakit..tp kat umah tu biasa la, ikut rutin lah kan..cuci muka, toner,moisturizer,klu mlm boh nite krim. mask tu kalau ingat, seminggu sekali pakai la..kdg ingat, kdg tidak..tp bila dah tua2 ni, muka aku ni galak bebeno tumbuh jerawat, jerawat gatal ke?jerawat org dah tua..dedulu masa aku gadis sunti, muka aku ok2 ja,jerawat tumbuh time nk period je, tu pn sebiji dua..tp skarang ni, nk kata menopos,lmbt lg kot..heheh..tp jerawat..mak ai,tak kira masa la nak tumbuh, bsq2 plak tu, pastu parut punya la ssh nak hilang..ish ish ish..seingat aku jrwt aku ni galak tumbuh 3thn lepas..tumbuh ngan jayanya..klu x silap sbb aku makan 1 jenis ubat utk lawas berak, (tu mslh aku dr dulu smpai skrg..x mkn ubat, alamatnya 1 mggu 1 x la ke jamban..)elok aku ambik ubat tu, kluaq smua tanpa mslh, ngan jrwt2 skali kluaq..hebat betul..smpi aku stop ubt tu, sampai la ni, dok keluaq jrwt ni..xpe la..JOM KITA P FACIAL JOM!! : )

No comments:

Post a Comment