Iklan aku..

Saturday, December 12, 2009

my 30th besday..so meaningfull..hehehe..


9th dec bebaru, besday aku..party??no no no..takdak parti2 aih..sapa la nak celebrate party org tua cam aku ni kan..tp hubby aku plan nak g bcuti berdua2an je..anak2 tinggal ngan mak jap..heh heh heh..1 mlm je, hari ni p, esok balik..ish..kalau lelama, mau buat bikin aku gila bla bjauahan ngan anak lak..Berjauhan??tidak tidak tidak..dekat je, aku n hubby g Penang (island) je..8 Dec tu, pas keje, aku ngn hubby terus menongkah arus laut cina selatan(ye ke?), utk ke Tanjung Bungah..kami berdua decided to overnite @ Tanjung Bunga Beach Resort, kat Tg Bungah le..Kat anak2 aku gitau,'ibu nak p kursus..' bagus pya dok kelentong..kursus ber2 je ya..hahaha..sampai pn dah magrib..pas check in, smyang, mandi bagai, kami kluaq tuk dinner..fuh romantik bunyinya..berdua2an le katakan..sbb berdua le, amek gbq srg2 ngn amek gbq syok sndri..hehehe..kami diner kat Sup Hamedia (klu x silap), tepi jln jer..mcm2 sup ada. aku mkn sup urat, hubby mkn sup ekor..pas dh kenyang, kami ke Gurney Plaza, nak tgk wayang le, apa lg kn..seingat aku, last kitorang p tgk wyg time Transformers, tu ngan anak2..Kali ni kami tgk gmbq 2012..ok le..bes gak le bg aku..smpai t'tdo aku..hubby aku ckp, aku ni takleh bwk bjln2, cpt letih cam Syabil (ank k2 aku tu, klu lelama jln, mula wat hal, tp aku xwat hal, cuma letih je..dah tua le tu..).pas abis cite tu, kami blk bilik dan...kebabommmm..tido le..(yg len xyah le cite kannnn...). Pg esknye, bangun (pas smyang, mandi blalaaa..)bekfes, relax2 jap, siap2 utk checkout lak..sblm blk (aku x sbq2 nk blk jpa anak2, walhal 1 mlm je tido x peluk dorang..), kami ke Queenbay Mall dulu, hubby cari kasut. aku pun rembat gak sepasang..shoping baju anak2 2, 3 pasang, pastu..zasss balik mainland lak..aku dah lapaq gile time tu..then cari tempat mkn..around 4.30pm sampai le umah..itu le serba sikit cite pasal besday aku yg ke30..Hadiah??emm..hubby bg handbag..lompat le aku kegirangan..sbb baru je dok merungut hembek aku dah uzur..baru dok kira2 nak beli len..dah dapat..so, jimat le mak..
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment