Iklan aku..

Thursday, December 3, 2009

Besday My Lovely Hubby..











Waduhhh..kok lama bener deh aku nggak ngapdet dong..aku dilanda kemalasan dan kebizian..hem..byk bda aku nk stori mori kt sini sbenarnye, tp mcm aku gtau td le..masa x mengizinkan..kali ni aku update skt dulu yek..29 nov bebaru ni, besday my luvly hubby yg ke 31 thn..takde celebration ape pon..aku cuma bli hadiah je kat dia, hadiah yg tak seberapa pun, tp yg penting aku ingat besday dia..blh dikatakan kami bdua jarang celebrate besday between us, tp x pernah miss bg hadiah..skali je kot p celebrate, tu pn masa umo syamel 10bln. mkn2 kat CR je..camtu je..kami bkongsi zodiak yg sama..sagi..ngam ke tak?hermmm..ok la takat ni, jrg le gaduh2 bagai, tp skt2 tu ado la..tipu le klu x pnh gado kn??kicik pnya hal la..

No comments:

Post a Comment