Iklan aku..

Monday, August 17, 2009

hobi baru..

sejak 2 menjak ni aku dah ada hobi baru..agak2 apa ye..hik hik..JAHIT MANIK..sbenonye, aku ni kalau bab2 camtu, mmg le minat sgt, compare ngan masak, aku kureng sikit..antara yg aku suka, mengait, cross stich..jht baju aku teringin sgt nak blajaq, coz tak reti lgsg, bukan la nak buat duit, tp minat plus ngan bleh jht bj sndiri..tp tak sempat le nk mendalami ilmu tu..
alkisahnya, bila aku tgk baju bos aku, anak kpd akak kat opis aku yg jahitkan manik, aku jadi teruja, coz cantik2..mcm2 design dia buat..kalau nk tempah, bagai dikata le, boleh tahan regenye..tp aku ni lebih kpd minat nak cuba sendiri..masa cuti ujung minggu baru2 ni, aku hbskan masa aku ngan mjahit manik..mahal gak rupenya manik ni ye..permulaan, aku jht kat bj raya aku thn lepas, so aku tgk, ok2 je la..nama pn permulaan kan..dah siap sepenuhnya 1 psg..yg berikutnya, still dlm proses..idak le cantik sgt..ok ok jer..

No comments:

Post a Comment