Iklan aku..

Thursday, June 18, 2009

Gunung Jerai...

ngan bes fren aku yg cantik..



ngan bos aku, pn dila




lihat la..buat keja sambil menikmati pemandang yg indahhhh...










Alkisahnya, kamis lepas 11 jun '09, aku, aida, pn dila n a.man naik puncak tertinggi Gunung Jerai..ini kali ke2 aku naik gunung jerai, dan yg pertama hingga ke puncak..pengalaman tu..bukan saja2 nak naik, tapi atas urusan kerja. pelanggan aku nak pasang radio pemancar kat atas sana, so aku ikut dorang le p wat site visit..gayat mak ai..aku dah la fobia tempat tinggi2 centu, tapi atas arahan aku ikut ja..memang seronok, tp adventure la aku rasa..selekoh tajam semedang..tapi bukan aku yg drive, a. man yg drive..pemandangan dr atas tu, memang cantik, nampak awan bergerak, tersangatlah laju, mcm asap..pemandangan beberapa tempat kat kedah, nampak sawah padi je..indah sangat bumi ciptaan Allah ni..




Masa mula2 aku p dulu, lebih kepada makan angin. p ngan bos n geng2 SP Baiduri..sejuk sikit2 la, tempat tinggi..




so, layan je la gambaq2 tu..yg pasti aku kelihatan begitu gemok dan hitam..hahhaa..dah tak mo diet, nak salah sapa ek..

No comments:

Post a Comment