Iklan aku..

Tuesday, June 23, 2009

AKU TELAH DI TAG!!!

Aku telah ditag oleh kawan aku Alifa..oleh kerana ni kali pertama aku ditag (huhu, cyannye..)so, aku try jwb sebaik2nye...

1)Nama timangan..

Nama timangan aku, dari kecik sampai la skarang adalah mimi..bukan nama glamer k, nama ni dipanggil masa aku kecik2 dulu..mak aku ckp nama ni diberi oleh makcik aku, sbb dulu2nya mc aku ni lambat dpt anak, so kononnya dia nak aku tinggal dgn dia la, so nama ni diberi oleh mc aku dgn rasminya..tp arwah pak aku slalu ckp, nama tu dipanggil sbb aku sukakan bedak amami..pak aku gurau je..yg sbenonya, mc aku le yg start panggil dulu..masa skolah sampai le tua cenggini, nama tu le yg paling org ingat dan slalu panggil..utk pengetahuan, nama sbeno aku adalah sama dgn nama mak mertua aku..dan mimi lak sama ngan anak buah aku (anak buah sblh suami)..itu je critonye..

2) Anda seorang yang...

Hem..susah le nak cakap pasal ni, sbb camna ye nak nilai diri sendiri..tapi aku rasa la, aku ni tak lembut, tak keras, ok ok aje, tapi skali marah, mak ai..garang gak le..sensitip gak, mudah kesian, mudah tak sampai ati..
centu le lebih kurang..

3) Insan teristimewa? Describe apa yg membuatkan dia istimewa di mata anda?

Ramaiiii... antaranya mak n pak aku, suami, anak2 (Syabil n Syamel)..famili aku..
Sebab diorang ni istimewa adalah..merekalah pelengkap hidup aku di dunia ini..madu dan racun..boleh gitu..

4) Lagu2 kesukaan anda..

Hem..skarang ni aku suka dengar lagu Dan Sebenarnya, Yuna dgn lagu Andai Ku Tahu, Ungu kot, aku lupa la..
Seronok la dengar lagu2 tu..tapi kalau lagu lama..My Heart Will Go On.. cam berhantu je lagu tu, sbb mengingatkan aku kisah lama..boleh nangis woo..huhuhu..

5) Warna kesukaan anda..

Aku suka sangat kaler2 alam ni, macam hijau lumut, coklat..kawan baik aku slalu kata, aku ni suka kaler masam2..kaler ada rasa ke..mcm2 la u ni cik da..

6) Sikap yang membuatkan anda stress..

Apa ek? Kalau cakap tak serupa bikin, aku memang stress..ntah le nape..

7) 3 benda yang mesti ada dalam beg anda..

Beg duit, handphone dan balm (untuk sakit kepala..aku kan migraine...)

8) Kali terakhir anda menangis dan kenapa?

Tahun lepas, masa pak aku meninggal..

9)Tag 6 rakan anda..

Emmmm...tak nak le, bukan ramai pun kawan aku..sekian..

No comments:

Post a Comment