Iklan aku..

Wednesday, February 25, 2009

hepy besday syamel...

21/2/2009 bebaru ni, genaplah umo anak sulong aku 5 tahun..tapi sampai hari ni, aku tak celebrate lagi besdah dia, aku tunggu hubby aku balik dulu dari Sabah..planning tu, tak buat majlis besar2 le, nak potong kek, celebrate dengan famili je kot..aku janji dengan dia nak bawak tengok Upin dan Ipin, tapi tak sempat lagi p.Cyan dia, pulak tu dia mintak kat aku Hamster, menatang ala2 tikus tu lak yang dimintanya, tapi hubby aku tak kasik,cos anak aku ni ada asthma, tapi skarang nih aku tengok asthma dia dah kurang, dan hampir2 tak pernah menyerang..alhamdulillah, harap2 hilang terus..so, aku ni asyik berjanji je ngan dia, tapi tak tertunai gak lagi..sori ya syamel, ibu busy sikit, nanti abah balik kita p k..

No comments:

Post a Comment