Iklan aku..

Friday, February 13, 2009

blog wajah baru..

tadaaa...nilah hasil kerja tangan sahabat aku, pn zatulifah..blog aku dah makin cantik, tak macam memula aku buat dulu, hudoh bebeno, tapi atas bantuan sepenuhnya oleh my dear friend..akhirnya aku senyum sensorang, senyum puas ati..tima kasih sahabat..sahabat aku ni, memang lama gila aku tak jumpa, last masa blajaq kat Teknik Kulim dulu, pastu masing2 bawa haluan masing2...baru2 ni je kitorang borak dalam email, balas2 email tanya khabar..harap2 pasni, ramai la kawan2 lama mengunjung ke blog aku yang baru bertatih nih..bukan apa, sikit sebanyak dapat la contact kembali member2 yang dah lama terputus hubungan..teringat plak zaman skolah2 dulu,satu kelas, satu dorm, dan macam2 peel kami semua nih, tapi sekarang semuanya dah jadi 'orang'..yg aku sempat singgah (tanpa kebenaran diorang, hehehe), aku dapat tau, yang jadi PA, Pensyarah...pendek kata hebat2 belaka diorang nih..yang dah kawin, keluarga, anak2..bila la dapat jumpa diorang ni yek..harap2 satu hari nanti..insyallah...

No comments:

Post a Comment