Iklan aku..

Sunday, July 10, 2011

bizi ke..

Ish ish ish..lama kan x update, bizi ke? idak le sgt, tp kdg2 tu mkn pn x sempat..tak kurus2 pn..hihi..sepanjang mggu lepas bizi kat skolah, kalah cikgu thp bizi tu, tipu lah..sbnqnya, aku kena bg taklimat berkenaan panduan utk student mengisi borang wifi rm25, di Daerah Pdg Serai ni, ada la kot 14 buah skolah, bkn aku srg je, ada jadual utk setiap org. staf Sp pn turun pdg utk tolong aku kat sini.aku kena bg taklimat bsama2 vendor jgk. student tpilih dr setiap skolah utk terima netbook dr SKMM.so pas bg taklimat, mggu berikutnya kena attend lagi utk penyerahan netbook, staf tm kena hadir sama utk cop di borang wifi td, kalau student ni bwk borang x lengkap, masalah lah kat depa sbb mrk diwajibkn utk ada Jalur Lebar, x kisah la dr mana2 service provider..WAJIB ada..tu syaratnya..so event dh selesai, nk buat report lak minggu ni,belum siap lg..hehe..jap je setel la kot nt..itu citer kat ofis, kat rumah pn bz gak..ye lah hubby out station semedang, dlm sebulan ada la kot kat umah 2,3 hr, pastu kena p lg..mula2 langkawi, pastu blk keja cam biasa, langkawi lagi, balik dr langkawi, Kajang lak, pastu ada 2,3 hr, Taiping sna,blk tu ingat dh habis, ni pagi tadi bertolak ke Gunung Tahan lak, ekspedisi anjuran jabatan dia..sampai kamis ni lak tu..huhuhu...boring la, smua kena buat sendiri, xleh nk manja2 mtk tolong..menci tau!..kalau saja2 p, memang aku x bagi, kejam kan? tp dah tuntutan tugas, iyakan je la..huwaaa...kawen ngan org gomen, asyik la kursus kan..dulu masa dia keja kat kilang, OT OT OT..shif malam, pagi, petang..shif malam buat aku takut, siang ok la..aaahhh..mengarut melalut sudah..gambar nan ado..

No comments:

Post a Comment