Iklan aku..

Sunday, April 17, 2011

sedey..sob..sob..

sedih betul sejak akhir2 ni..aku betul2 x sihat, bukan pura2 x sihat..dalam x sihat tu, aku kena duty time cuti, ganti member yg bcuti (melancong wei..xpe la, esok hari aku, ganti plak ek..)patutnya aku ambik mc je, tp byk keja yg menanti, 2 mggu lepas dah start batuk2, sakit tekak, tp ttp p keja,meeting x henti2, 1 mggu smpi 2,3 x, kena drive lak ke AS nun..letih tau..tp, gagahkan jugak..keadaan badan makin kritikal, batuk cam nak tkluaq anak tekak ni, tp ubat aku x p ambik, x larat nak p, panel nun di pekan SP (xjauh sgt, tp dh x larat ni, malas nak drve..)kenapa x ajak suami p? malas nak cakap lah..dia exam, xleh ganggu langsung..so, no komen..awat x makan ubat?ubat tu ada, spare kat umah tu, bila2 sakit, makan je, tp aku xmau mkn ubat sbb bila makan, aku jadi pening semacam je, cam lalok je..jd bila lalok, aku xleh concentrate wat keja, even keja umah skalipun..aku makan time nak tdoq je, jd bila tetiba tjaga tetengah malam anak nak susu ke, berat benar kepala bila nak bangun..mintak tolong husband pun, hem...susah la..ni kat ofis ni, mcm2 kena setelkan..dengan berurusan dgn maknosia yg maha cerewet ni..adoi..bagitau nak itu ini last minit, nak teketaq2, 'by today'...hadoi..celaka semua tu!!(ayat org yg sgt2 marah dah kecewa..)CELAKAAAAAA!!! badan aku letih, otak aku letih..aku nak rehat, tp tak boleh..selagi keja x selesai, rehat pun x guna, aku mesti akan fikirkan semua2 tu, yg still pending tu..so? kena teruskan kerja tanpa bantuan org lain (x perlu harap orang yg x boleh diharap), buat sendiri slagi terdaya.kalau mintak bantuan orang lain, nanti depa bersungut,kita plak sakit hati, x kira yg suka ungkit mengungkit lagi..wahai badan, cepatlah kau sihat..aku xmau sakit lama2..aku x mau menyusahkan orang sekeliling aku..tqvm utk smua staf aku yg banyak membantu..memahami situasi aku..thanx..dah lah, nak sambung buat keja..daaaa..

No comments:

Post a Comment