Iklan aku..

Thursday, March 24, 2011

Kawad Pedang






al kisahnya, Isnin ct skolah lepas (mak aih..citer basi lagi..huhuhu)kwn hubby kawin, majlis tu kat Jitra..dia ajak aku p sama, sbb dia n bbrp org kwn dia yg lain kena kawad pedang,sebab yg kawin tu pegawai penjara jugak..aku je x merasa kawin lalu bawah pedang..ye la, time kawin tu, hubby aku x keja situ lagi..huhhu..kami btolak kul 10 dr SP, singgah P.sena utk ambik sgala peralatan, baju,aksesori2 utk di pakai..terus ke Jitra..kenduri ni sblh pihak pompuan, yg lelaki next week.sampai sana, mkn2 dulu,then hubby n d geng siap2 la apa yg patut..adoi la..dr kul 11.30 tunggu, smpai la kul 2.30 baru pengantin sampai, dan kawad pedang tu blangsung..majlis tu buat kat homestay..bayangkn la mcmana perangai hero2 aku yg bdua tu, lasak kemain..main kejar2, seb baik x langgar kek betingkat pengantin tu,klu x mati la aku..nak cari mana la kek btingkat yg ada rupa pengantin, edible2 gitu..aku mula la naik hangin..cubit,tampar apa yg sempat la..pastu baik la sat..hadoihh..mcm nak balik je..tp last2 tu insaf kot,sampai balik dah ok..kul 3 jugak la nak setel smua..pastu terus gerak balik umah mertua sat, mlm tu blk sp smula, esok tu keja...itu je kisahnya..layan je gambar yg ada ye..

No comments:

Post a Comment