Iklan aku..

Wednesday, February 16, 2011

sakit sakit sakit...adoilaa

alooo..aku x sihat hari ni..kemarin kan cuti, tp hr ni still masuk ofis..sakit apa? malu weh nak cakap..hehehe..semalam, sblm tidoq, cam biasa,gosok gigi,cuci muka,tepek2 muka..time buang air kck tu,ok lagi..tp time naik katil, e'eh, nak kenc lg..apa hal, rasa x t'thn2 dah..kerap ooo,benda yg sama berulang dr kul 12 - 3 lebih2 kot..azab ok..klu x skt xpe la, ni rasa cam nak terbery pn ada..sapa yg pernah rasa, dia tau la..penyakit tu namanya infection..ye la, jangkitankumankatpundikencing..eee..x malu kan, citer dlm blog?hahaha..dulu penah jadi 1x,tp time tu hubby ada kat umah, tetengah mlm ajak dia p klnik..seb baik la ada klinik 24 jam,klu x, azab la nak tggu esok hr..semlm nasib x baik, hubby xdak, keja..hati aku hampir2 nekad dek kerna x tahan, nak kluaq je p cari klinik 24 jam, tp fikir takut, kiri kanan jiran dah gelap,mau x kul 2,3 pagi..anak2 plk dah lama tdoq..nak tel sapa plak mlm2 kan? sakit..lapanploh kali kot aku bangun (????), x tau nak buat apa, telan paracetamol, x lega jugak, kluaq bilik, cari2 ubat atas peti ais yg melambak tu, jumpa antibiotik bln 10 thn sudah..aku telan tanpa fikirkan apa2 risiko..janji leh kurang sikit pun jadi la..aku rasa, baik sakit nak branak kot aku leh terima dr sakit camni..pas mkn tu, agak bkesan la, dpt la lelapkn mata,ntah kul brp..tup2 sedaq kul 7.30 pg..alamak, pttnya time ni dah siap2 nak buka pintu umah je..plan tu cam malas nk p keja, tp bla ingat2 balik, ada keja x setel, gagahkan diri gak..pas htq anak2, terus ke klinik, kat kulim..jumpa doc kul 9.20..doc cakap infection..dia bg ubat..masuk ofis dekat2 9.30,bfast (sempat lagi..) n telan ubat..tp smpi skarang ni, masih ada rasa sakit2 lagi..pening2 pulak coz x cukup tdq..esok ok kot..adoiiii...

No comments:

Post a Comment