Iklan aku..

Sunday, January 2, 2011

Slamat Tahun Baru 2011..

Tak tlewat lagi kot aku nak wish??hehhe..aku bcuti panjang, so blog pun sama2 bcuti la ye..teruk teruk..nak citer pasal apa ye? azam 2011? emm..ntah la, apa azam aku agaknya..adaaa...takmau taip panjang2..cuma nk bgtau kat sini, azam thn 2011 ni, nak jadi lebih baik dari 2010, dari segala segi dan sudut.. kerja, rumahtangga, ibu, isteri dan anak yg baik, perbanyakkan amal ibadat..nak cuba kurangkan berat badan..nak tambah baby..Baby??insyaallah..plan je..nak bnyakkan simpanan..tu je kot..rasa tu banyak lagi, tp takut tak tercapai pulok!harap azam aku ini boleh tercapai, tak semua pun, sebahagian pun jadi laa..
hari ni hr terakhir aku bercuti..cuti panjng wooo..dr jumaat sblm Xmas smpi la hr ni..ahad..esok tambah cuti lagi coz anak aku nak masuk thn 1..lusa keja le balik..sepanjang cuti ni, mcm2 xtvt aku n family buat, x kurang juga rumah hampir2 kna pecah, aterr dah gelap, tn umah balik kg..alhamdulillah xdak apa yg hilang, sbb pncuri tu sempat kopak grill je, mbe dia tkjt kat jiran sblh aku kot..sykr Allah lindungi rumah aku tu..cerita psl xtvt aku nanti aku try masukkan dlm next n3 aku k..bila tu ntah la..aku kan kengkdg update,kengkdg tidak..ikut mood..

1 comment: