Iklan aku..

Wednesday, October 13, 2010

Syabil tak sihat lagi..

Emm..syabil demam minggu lepas, dekat2 1 minggu..tapi skarang dah ok, cumanya aku tgk dia tkelepek je..main pn xmau..kemarin ngan hari ni aku g htq dia ke nursery, terus masuk dlm blk, n tido..dia xmau join kengkawan lain yg bgumbira main kat luar nursery tu..badan x panas..oh ye, semalam kul 2 aku bgn buatkan susu,pas minum, dia batuk2,tak henti2..pastu muntah..penuh katil tu ngan abg dia skali tkena..bangun pulak cabut cadar, salin baju dua2 org skali..lap2 pastu samb tdq balik..tadi pagi tjaga kul 7..ha..subuh gajah la hari ni aku..sedaq2 dah cerah..alahai..masuk keja lewat dekat2 1/2 jam..hambek kau..takpe, punch card pya mesin udah rosak..kalau tak, mau merah menyala la punch card aku kan..hantar ke nursery pagi tadi pun, tak mau join kengkawan dia main..abh dia pulak takdak, ke putrajaya hal keja dia la..esok malam baru sampai..susah hati la jugak aku jadinya..seb baik xdak apa2..risau tetap risau,kena p follow up kat doc lagi nampak gayanya ni..susah kemain budak ni nak makan ubat, bagi makan ubat mesti muntah keluar smua isi perut..alahai syabil..risau ibu tau kalau anak2 sakit camtu..

No comments:

Post a Comment