Iklan aku..

Tuesday, June 8, 2010

REUNION PPJ 95/96

Al kisahnya, hari sabtu lepas 5.6.10 merupakan tarikh keramat buat geng2 ppj, sbb diadakan reunion setelah 14 thn masing2 membawa haluan..memang sangat seronok ok, tp maaf ye, entry ni aku buat kat opis, so tak sempat nak upload gambar.mbe next entry aku masukkan k. aku p dari pagi sampai ke malam je, tak bermalam coz ahad aku keja, kan aku kat Kedah skarang ni. nak mintak cuti pun, takut gak, baru tukar ke sini, tup2 nak bcuti bagai..yg penting aku dapat jumpa kengkawan dan cikgu kelas, pn mariah.pn mariah memang tak banyak berubah, maintain je..kami je ada yg dah mengembang, dan ada gak yg still maintain dan makin2 cantik. aku sah2la mengembang ngan jayanya..kengkawan yg join hari tu tak ramai, tp dah cukup buat hari tu jadi hari yg paling meriah..Eera, eina,aku,ilah,liza,lia,murni,fizah,mariah n cikgu mariah. aktiviti kami ialah bcerita,imbau kembali saat2 kena denda masa zaman skolah dulu..penuh gelak tawa tuu..sebelah malamnya pulak, xtvt makan2 kat telok tempoyak, smua yang join, kebanyakannya ngan famili, aku bwk anak je, hubby kat Melaka, KMK.pendek kata, memang happening..sronok..insyaallah, akan datang kita buat lagi, dan kali ni harap2 lebih ramai yg leh join..adiosss..

No comments:

Post a Comment