Iklan aku..

Sunday, June 13, 2010

adoi..sakitnya..

Al kisahnya..rabu lepas aku balik kg,bwk anak2,hubby sampai kemudian coz dia orientasi kat USM, samb degree kat situ. so, kena la aku drive sendiri..pas keja hari Rabu,aku bwk anak2 terus ke Perlis,esok tu (khamis) ada meeting kat A.Staq.aku paling tak suka drive sendiri dgn jarak yg jauh, takat 30km gagah la, tp sampai 100km keatas tuh, aku dah boring,ngantuk dan utamanya, letih..sangatlah letih..pulak tu skarang ni asyik ujan je, melebat pulak,sampai tak nampak jalan..keluaq tajuk kot aku nih..nak citer, yg skarang ni perut aku sakit sgt2, terutamanya bahagian perut belah kanan..org kata pompuan yg lepas bsalin,jgn silap mkn.wpun anak aku dah hampir2 3 thn,klu aku tsilap ambik makan, kompom akan sakit badan aku nih..spanjang cuti kt kg tu, aku makan laksa (kak ipaq aku buat, sedapp)aku kan hantu laksa..so bila makan, memang tak fikir apa pun risiko sat gi, pastu tu sarapan esok pagi, pulut durian,lunch lak mertua ajk p kenduri, 3 buah rumah 1 hari..makan lak kerabu nangka..balik tu,bsilat le aku dalam jamban tu ha..hubby kata, takyah le balik Penang, ambik MC,jgn p keja esok..uihh..takmau la aku..dipendekkan citer, aku skarang kat ofis,mai keja,tp perut masih rasa sakit2 wpun dah boh minyak dan dapat lak bonus pagi ni, sakit urat kat tengkuk kanan..silap bantal kot semalam..ha..dok menahan kesakitan je ni..tadi briefing sikit ngan staf,pastu aku tak tau dah nak buat apa skarang ni..nak toleh ke kiri, sakit yg amat..so jadi robot,pusing ngan badan2 skali..keh keh keh..rasakan kalau makan tak ingat dunia..

No comments:

Post a Comment