Iklan aku..

Sunday, December 27, 2009

Selamat Hari Natal..

Kepada sesapa yg menyambut Hr Natal, slmat2 la ye..aku tumpang korang pya cuti raya..3 hr tu..campur ahd sbtu..kih kih..ke mana anda2 skalian hbskan waktu ct korang? Jumaat, aku bwk mak n anak2 aku g shoping brg dpr kat Tesco nun..pastu sbt tu pulak, ada kawan mak aku kenduri, kawen ank dia, so aku pn join mak aku g sama. petang tu, hubby call bgtau nak balik, nk bwk ank2 ngan mak skali (aku la) kluaq tqk wyg..fuh, bes bes..seingat aku, bulan ni ja, dh 3x aku g tgk wyg..1st cite 2010, 2nd cite apa nth, yg Ekin blakon tu, citer apa warrior ntah, (nmpk sgt aku dah tua, asyk lupo jo kojonye), dan yg ke tiga, smlm aku tgk..Avatar..bg aku cite tu bes, hubby ckp sedey jln cite tu..lucu sikit2 pn ada..bg korang yg blm tgk, silakan..aku dulu mmg kaki wyg, tp pas ada ank ni, dh kurang..masa tak mengizinkan je..seb baik la ank2 aku tak meragam, tidak rugi la, byq tiket, tak sempat hbs cite dah kluaq..tak penah le jd cenggini lg so far..mula2 kitorang sampai kat Sunway Carnival, pastu g beli tiket, yg tinggal sit depat je, mati aku nak melangut 2jam 1/2 beb..eh tak leh jd ni, aku b'iya2 ckp kat hubby, nak jugak tgk avatar, cite len takmo..ok la, jom kita p tgk kat Jusco, kot2 ada tiket sit blkg skt..ho ho..jom..sampai sana, nasib kami baik, ada.. so wyg stat 8.45, time tu baru kul 7. ok, mkn2 dlu kat Mcd, cari surau, smayang, ngam2 kul 8.45 terus ke destinasi..pas hbs cite, dlm 11.30pm.otw blk singgah Nasi Kandaq pelita, pekena roti cicah sup ayam..then zass..blk umah...ngantuk wei..apa lg, cuci apa yg patut, then kababom...landing time..aku sampai t'tdo waktu tgh tgk cite wyg td..tlelap..rugi lak..syabil jam ptama dah pengsan..seb baik..dia asyik ajak aku, jom bayek, jom aa, jom bayek..seb baik la jap je.kalau tak..rugi mak nyah..

No comments:

Post a Comment