Iklan aku..

Thursday, October 29, 2009

anak-anakku..




lamanya aku tak update blog aku kan, bukan apa, bizi memanjang + takdak mood plak nak mengapdet..hah, tajuk kat atas tu, tak lain tak bukan, pasal kerenah anak2 aku le..sejak 2menjak ni, bukan main lg suka bgaduh..dulu aku pernah update citer cenggini le jugak..dah kedua2nya hero, apa lg, kalau bgaduh..mau keluaq anak tekak aku ni tjerit2 dok marah, dpa boleh dok buat dek..syamel dok cuit2 adik, konon2 gurau le, pastu, si adik apa lagi, balas membalas, pastu apa lagi nganga..adik cekak rambut abang, abang plak cubit perut adik..tak mau lepas..waaa..aku yg separuh mati dok marah..last2 dapat le habuan..hanger ke, tamparan wanita aku ke..semalam bila jadi lagi adengan tarik menarik rambut ni, aku warning dulu, jgan gaduh, satgi ibu rotan, takdak respon, masih teruskan..takpe, aku tempik, kuatkan sora, hem..tak menjadi jugak..last skali aku buka pintu, aku tarik dua2 skali, dok kat luaq, pastu aku tutup pintu, aku padam lampu..ha, kejam tak aku????pastu apa lagi, meraung la..gelap kat luaq tu..yg adik baru bleh cakap sikit..dia panggil..'abuuu...abuuuu..yong..abu yong...(ibu, tolong..)aku ngan mak aku kat dalam gelak keras perut2..apa punya ibu daa..tinggal anak kat luaq, pastu gelak2 pulak..yg abg pun sama, 'menangis2 panggil ibu..buka la pintu..takutt..jap je, pastu aku buka le pintu tu blk..kesian, tapi cuma nak bg pengajaran..pas masuk rumah, baik le pulak..ha kan, nanti boleh guna lagi le 'pendekatan' nih..ceh, pendekatan konon..cyan le pulak tengok anak2 aku ni..

No comments:

Post a Comment