Iklan aku..

Monday, May 11, 2009

slamat hari ibu..






















Kemarin, 10 mei, merupakan hari ibu..so sambutan untuk smua yg bergelar ibu..termasuk la aku..so, plan nak meraikannya bersama mak aku, kakak aku kemarin, menjadi..tapi bukan la buat majlis apa pon, aku bawak diorang p makan mee udang kat Pulau Sayak..bes gak..pas makan main kat tepi pantai..gerai tu dekat tepian pantai je..memang cantik pemandangan kat kawasan situ, boleh tengok matahari terbenam. tapi aku sampai awai sikit, so pas makan, bawak anak2 main pasir pantai tu, terus balik..so, tak sempat le nak tengok matahari terbenam..tapi aku ada gambo matahari terbenam tu, aku amek masa aku p beberapa bulan lepas..so layan je..






aku lepas anak2 main kat pasir tu, suka laaa..main pasir..tak ingat donia sat..habis berpasir keta aku..tak pe la..hari ibu punya pasal..eh..ada kena mengena ke??layan je la..

No comments:

Post a Comment