Iklan aku..

Wednesday, February 4, 2009

sibuk gilerrr..

Hari nih, aku tersangatlah sibuknyaa, dari pepagi ada meeting, pas meeting, jumpa customer, teman member p Thai Council sat, amek paspot auntie dia, pastu p byn lepas amek doc cus..haa..letih atas jalan, tapi seb baik member yg drive..rini turn dia, so cyan cik da..takpe, sok turn i plak..centu le kami dua, gilir2 bawak keta..nak jimat minyak la katakan..
Tadi masa lunch, kami bertiga (aku, aida n fiza) singgah makan kat restoran kapitan keling, kat penang la..1st time aku p makan sana beberapa bulan yg lepas, try Cheese nan dgn tandoori, sedap tul la kat restoran ni, aku dok teringat je...ni kali kedua aku p makan dengan orang yang sama gak..apa la mamak tu dah mandrem aku..kadang2 rasa cam mengidam je, tapi malas nak p sampai sana, jammm..aku try p cari kat Subaidah area mainland nih, tapi tak sama daa...
So, aku makan sepuas2nya...dengan ice blended gak..Burpp...kenyang..

No comments:

Post a Comment