minggu depan, ari rabu 27 hb, company aku ada wat lagi 1 seminar tuk pelanggan2 TM, so spt biasa, sibuk menjemput pelanggan2 utk attend itu seminar..kali ni seminar kecik2 je, 50 pax ramalannya..tetapi, aku kena jadik mc..ala..1st time lak tu..aku ni dah la gugup, tambah plak kena dok depan orang reramai centu..memula bos cadang nama aku, aku ingat dia acah2 je..tup2 dia kata 'betoi la, nak cari pelapes..yg ada dah tua..sezen.. aku bilang sama dia, saya tak cantik la puan...huhuhu..so, nak tak nak...kena la..cantik ka tak ka..buat la..so, nanti aku kene la try..spekang london..bebelit la lidah akak..bos besaq yg baru ni la request mende ni, nak cari muka baru katenye..udah le, mati le temannnn..
Iklan aku..
Thursday, May 21, 2009
Monday, May 11, 2009
slamat hari ibu..
Kemarin, 10 mei, merupakan hari ibu..so sambutan untuk smua yg bergelar ibu..termasuk la aku..so, plan nak meraikannya bersama mak aku, kakak aku kemarin, menjadi..tapi bukan la buat majlis apa pon, aku bawak diorang p makan mee udang kat Pulau Sayak..bes gak..pas makan main kat tepi pantai..gerai tu dekat tepian pantai je..memang cantik pemandangan kat kawasan situ, boleh tengok matahari terbenam. tapi aku sampai awai sikit, so pas makan, bawak anak2 main pasir pantai tu, terus balik..so, tak sempat le nak tengok matahari terbenam..tapi aku ada gambo matahari terbenam tu, aku amek masa aku p beberapa bulan lepas..so layan je..
aku lepas anak2 main kat pasir tu, suka laaa..main pasir..tak ingat donia sat..habis berpasir keta aku..tak pe la..hari ibu punya pasal..eh..ada kena mengena ke??layan je la..
Friday, May 8, 2009
jumaat..hari yang paling bizi..
Hokey...baru ada masa nak update blog aku nih..sepanjang 2 minggu kebelakangan ni, aku tersangatlah sibuk nya, sibuk dengan tari menari punya praktis, blk umah dah gelap, kdg2 yg sedey tu, ank2 dah ketidoran..tapi minggu ni, ok la sikit, balik umh masih nampak mentari..sempat la nak main2 dgn anak2..so, spt biasa, sibuk setiap ari jumaat, nak masuk sistem, masukkan visit spanjang minggu, masukkan closed sale, prospecting dn mcm2 lg la..skarang ni plak dah tukaq AGM baru, so byk perubahan dia buat, so kita ni ikut jer la..ikut arahan la katakan..toksah le nak membantah kn..harusss..pekerja yg bgs ni aku ni..hikhik..ujung minggu ni hari ibu, so dalam kpala ni mcm2 dok plan, nak buat suprise kat mak ke, nak beli sesuatu ke, nak makan2 ke..ye la, apa la sgt yg kita blanja tu, sbb ianya tak tertanding dgn jasa mak kepada kita, bila dah jadi ibu ni, baru tau susah ke senang sbeno nya...betul tak?
Sunday, April 26, 2009
convention..
Hari jumaat dgn sabtu lepas (24 & 25 April), aku n smua staff SME TM menghadiri convention di Mines Resort & Spa, Seri Kembangan Slangor..convention ni dihadiri oleh semua AE (Account Exec) dari seluruh M'sia, Sabah N Sarawak..memang happening. 1st day kitorang sampai, check in, cantik la tempat tuh..1st time aku sampai kat situ, bos aku kata 5 bintang..ye la kot..orang sana tau la, kalau dia temberang aku, nasib la, sebab aku pcaya bulat2..hahhaha..yg penting, free...xdak bintang pon aku layan je..kitorang team penang konvoi 5 biji keta, lebih kurang 20 org la, kul 8 pagi btolak, sampai lebih kurang 12.30,pas check in, makan time..pastu besiap sedia nak team building plak, outdoor. bes gak xtvt tu..tapi x sempat snap gambo coz ada wet xtvt, aku tinggal je hset n kamera..bes la..enjoy bangat, sebab rasa dah lama tak wat smua xtvt centu..
selesai dalam kul 630pm, ready untuk dinner plak, temanya 'beach wear'..ala hawaian gitu..tapi malam tu aku tak sempat nak pakai, coz aku adalah antara yg kena buat persembahan..persembahan tarian hindustan..poyo betul laa..praktis bagai nak rak..tapi pueh ati le, coz tup2 menang dapat persembahan terbaik..lagunya 'bole chudiyaa'..aku main hantam ja, ikut ja..tapi bila dah praktis ni, nampak perfect je la..malu la tua2 ni menari depan orang..tapi atas arahan bos, ikut je, tapi bos pon join gak, so ok la kan..selesai malam tu, apa lagi..dommmm..masuk bilik, tido..pagi esok tu plak, ada motivational talk..ok la, cuma ngantuk bangat..letih menari, letih dengan xtvt sebelomnya..
memang bes sangat bila dapat kumpul ramai2..
Friday, April 17, 2009
gathering...
bebaru ni, 10-12 april, aku dan kengkawan (x pengakap polimas) ada perjumpaan aka gathering di Cameron Highland. memang seronok, sebab kebanyakan antara kami jarang sangat berjumpa, sebab masing2 dah bwa haluan masing2.majoriti dah kawin..sbenarnya, kami ni bertemu jodoh di kalangan ahli2 pengakap ni gak, so bila berkumpul, memang tak kekok, sebab kenal mengenali belaka..lebih kurang 10 famili yang join gathering kali ni, sebelum ni pon dah adakan skali, tapi aku tak dpt nak join..so, jom layan gambo....
Monday, March 30, 2009
adoi...sakitnyaaa..


adula..sakit bebeno jari aku nih, aku rasa berdenyut2 je dari petang kemarin..jari aku tersepit kat pintu keta, aku yang buat sendiri..aku yang salah..kalut apa ntah, tengok2 jari dok kat celah pintu..waa...sakitnya..sampai skarang nih, aku nak buat keje pun terganggu..tak teruk sangat pun, tapi denyutannya..ya ampun..sakit bangat..baik sakit bersalin kot ok sket..ye ke??
Subscribe to:
Posts (Atom)